magnify
Home Thailand Sud de Tailàndia: sol, platges i guiris
formats

Sud de Tailàndia: sol, platges i guiris

Published on 24 Jan ’13 by in Thailand

P1010096Gairebé un mes al sud de Tailàndia ha donat per conèixer i veure diferents zones d’aquesta part del pais.

Sensació general: un país molt maco amb racons absolutament espectaculars, però sobre explotat pel turisme.

Durant els gairebé 28 dies que he estat he vistat:

Bangkok: en general m’ha decepcionat una mica. Potser perquè ja venia de dues ciutats molt boges com Tokyo i Hong Kong, però la veritat és que és una bogeria de cotxes, motos, tuk-tuks, mercats i geeeent per tot arreu! Sorprenent el Chatuchak market, un mercat de cap de setmana que sembla un poble de com de gran és! Desenes i desenes de carrers plens de tenderetes on pots trobar absolutament de tot!!

Probablement la tornaré a trepitjar durant aquest viatge, a veure quina sensació em dona aleshores!

Krabi: la zona ideal per veure les illes i les platges del sud oest tailandès. He vistat llocs moooolts espectaculars (com Maya beach o Raiay Beach) però, com deia, sempre amb mooolta molta gent que no t’acaba de deixar disfrutar del paisatge

Koh Lipe: calma, pau i tranquilitat. Una mini illa al sud del país on és respira un bon rollo impresionant, i on es pot fer poca cosa més que relaxar-se i disfrutar de les platges i el paisatge!! Brutal el fet de poder veure fauna marina (Nemos dins d’anèmones!!!!) a tot just pocs metres caminant des de la platja!!!

Koh Tao: l’illa del submarinisme! Vaig tenir l’oportunitat de treure’m el certificat ADvanced al centre de submarinisme IHASIA. Portat pel “Brujo”, aquest centre és una petita colonia d’espanyols i CATALANS que realment et fan sentir com a casa! Per cert, el Brujo em va dir que si aneu a fer submarinsime allà i dieu que aneu de part meva o que heu llegit aquest blog us farà un 5% de descompte!! #meloquitandelasmanos!!
Aquí va una barreja de fotos de les dues illes (les del submarinisme no són meves, però jo vaig fer el mateix i vaig veure la mateixa tortuga!)

Ara, Malasia!!

 
 Share on Facebook Share on Twitter Share on Reddit Share on LinkedIn
1 Comment  comments 

One Response

  1. Anna, la prima

    Ai primito!! Com m’agrada llegir-te, saber que estas per terres a les que tant carinyo els hi tinc!! Ara a per malasia!! Aqui els turistes son mes discrets… Ja explicaras aventures!!! Petonas i continua enjoying!!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Connect with Facebook